Právě stahujete požadovanou hru do vašeho počítače...
Budu moc rád, když danou hru ohodnotíte.
Díky, užívejte si staré hry!
Z si drží rekord se suverénně nejkratším názvem ve videoherním průmyslu. Jedná se o strategii netradičního střihu, kde se nestaráte o svůj management, ale obsazujete jednotlivé herní bloky na mapě.
Ve vesmíru pluje zásobovací loď s dvěma roboty - Bradem a Allanem. Probudí je bzučák rádia a najdou dvě nové zprávy od velitele Zoda. V první vypráví o dodávce, která má hodinu zpozdění, ve druhé jim vyhrožuje, že pokud se dozví o jejich flákání, nakope jim červené zadky. Allan a Brad pokračují ve své misi plné všemožných zvratů. Ve dvaceti úrovních bojujete na pěti planetách s nepřátelskými vojáky. Po zdolání poslední úrovně je Zod povýšen a s ostatními vojáky to oslavují vypitím mnoha plechovek raketového paliva. Když otevřou poslední s nápisem "netřepat", exploze rozmetá loď na kusy.
V této RTS není nutné sbírat suroviny nebo stavět specifické struktury. Budovy a celé oblasti se obsazují přesunem vojáků k přislušným vlajkám. Jediné co je potřeba dělat, je držet získané pozice po určitou dobu, dokud se jednotka v budově vyrábí. Čím více oblastí má hráč pod kontrolou, tím méně času je k tomu potřeba. Silnější jednotky vyžadují více času na výrobu. Cílem hry je buď zničit nepřátelskou pevnost, nebo zničení všech soupeřových jednotek. Na mapě se povalují například bedny s granáty, nebo neobsazené děla a vozidla. Ty se obsazují unikátním způsobem, kde si do něj vleze jednotka a tím se pro vás vozidlo zaktivní. Pokud je jednotka zničena, vozidlo může být dále komukoliv k dispozici.
Zed, jak se někdy hra označuje, podporuje moderní grafické rozhraní SVGA s velmi jemným rozlišením 800x600 pixelů. Díky tomu lze vyobrazit miniaturní vojáčky a obrovský kus bojiště. CD verze podporuje CGI filmečky prošpikované mezi misemi, které toho ale mnoho neřeknou. Po zvukové stránce je na tom hra o poznání hůř. Největší výtku si zaslouží ovládání. Pro hráče zvyklé na běžné RTS může působit značně neergonomicky.
Velmi ostrá grafika, netradiční pojetí RTS, humor, jednoduché na pochopení a ovládání.
Neergonomické ovládání, v pozdějších fázích vysoká obtížnost.