Na dálnici využívejte úplně prázdný pravý pruh, chodníky, popřípadě parky. Ve většině případů odlišné povrchy jízdu auta neovlivní, ale vy si můžete zkrátit cestu.
V pozdějších fázích hry dostanete Ford Mustang Cruiser. Je to vlastně policejní Mustang GT, ale využívejte ho, policie po vás nepůjde.
Při výběru auta stiskněte D, uvidíte plně zničené auto. Klávesa R auto zase opraví. Oproti tomu klávesy Y a X auto přiblíží a oddálí.
Midtown Madness je závodní hra z prostředí otevřeného Chicaga od společnosti Angel Studios. Vyšla roku 1999 na osobní počítače se systémem Windows. Hra dostala další dvě pokračování, z toho to poslední vyšlo pouze na Xbox.
Oproti jiným závodním hrám té doby, má hráč podstatně více svobody. Jednotlivé závody mají vytyčené checkpointy, ale záleží na vás, jak se k nim dostanete. Motocross Madness, nebo Insane. Vše v detailně vymodelovaném virtuálním městě s plným provozem, chodci a policií. Dostupných je pět vozidel a dalších pět je odemykatelných.
Hra nabízí čtyři herní režimy – Blitz, Circuit, Checkpoint a Cruise. V režimu Blitz musí hráč projet všemi kontrolními body a dojet do cíle v časovém limitu, Circuit je klasický závod s uzavřenými tratěmi. Checkpoint kombinuje funkce Circuit a Blitz. A konečně Cruise je volný režim určený k projížďce městem. Všechny režimy kromě posledního obsahují seznam závodů, některé z nich jsou uzamčené, dokud nevyhrajete ten předchozí. Než vyjedete na silnici, lze nastavit počasí, denní dobu, hustotu chodců, dopravy a policie.
Grafika je asi hezčí, než u Drivera, který vyšel ve stejném období. Auta jsou detailně vymodelované, mají odlesky. Město je detailně zpracováno a po ulicích se potuluje spousta chodců. Ti bohužel nejdou přejet, takže žádné Carmageddon jatka se nekonají. Bohužel oproti již zmíněné hře, je v Midtown Madness mnohem horší fyzika aut, často až nepředvídatelná. Navíc tu není nic jako kampaň, pouze samostatné závody, kterými je možné si otevřít nějaký další obsah. Město je tedy takový sandbox, ve kterém si vyberete jeden ze závodů.
Krásná grafika a design otevřeného a živoucího města, neobvyklé vozidla, podporuje vysoké rozlišení.
Nepovedená fyzika aut, žádný režim kampaně, chodce nejde přejíždět.