Právě stahujete požadovanou hru do vašeho počítače...
Budu moc rád, když danou hru ohodnotíte.
V případě jakýchkoliv problémů mě neváhejte kontaktovat.
Díky, užívejte si staré hry!
Destruction Derby je automobilová hra plně hodna svého názvu. Destrukční závody, nebo chcete-li demoliční derby vyvinula společnost Reflection Interactive, která stojí například za sérií Driver. Vyšla na MS-DOS, Playstation, Segu Saturn a Nintendo 64, kde bylo přidáno spousta obsahu.
Hra obsahuje tři fiktivní, nelicencovaná auta, které prezentují volbu obtížnosti. K dispozici jsou čtyři herní režimy - Destruction Derby, Wreckin' Racing, Stock Car Racing a Time Trial. V prvním zmíněném režimu hráč získává v aréně body za ničení ostatních aut. Naopak Stock Car Racing je klasický závod bez bodů za poškození. Wreckin' Racing je mix obou režimů - závodění s bonusovými body za poškozování ostatních aut. Time Trial je běžný závod na čas.
Destrukce tady hraje samozřejmě hlavní roli. Vývojáři implementovali do hry pokročilou simulovanou fyziku, která bere v potaz rychlost i úhel nárazu vozidla. Kolize ovlivňují řízení a maximální rychlost všech aut na obrazovce. Při čelním nárazu hrozí poškození chladiče auta, přehřátí vozu a následnému ukončení závodu. Pro větší podporu kolizí je zvýšena hustota závodníků. Proto jsou všechny tratě i arény jednoduché a malé. Herní engine dokáže vykreslit na obrazovce až dvacet aut současně. To bylo do té doby ojedinělou záležitostí, minimálně tedy na konzolích.
Grafika i kolize jsou bezpochyby velmi zdařilé, ač se jedná o přímý port Playstation verze. Jedna z nevýhod je dle mě slabší ovládání a až příliš jednoduché tratě, které brzy omrzí. Kdyby byly tratě určené pro závody neokruhové a dostatečně dlouhé a rozmanité, mohlo se jednat o pomyslného předchůdce FlatOutu, což by byl zaručený úspěch.
Do té doby bezkonkurenční fyzika a kolize aut, povedená grafika, multiplayer, destrukční derby v aréně.
Příliš jednoduché a stereotypní tratě, nezdařilé ovládání.