Na začátku roku nastavte daně na 0%. Lidé se rychle nastěhují. V prosinci nastavte 20%a získáte tím poměrně velké peníze. Po novém roce je však potřeba vrátit daně na 0%, nebo se všichni odstěhují.
Dejte vedle stadionu domy, hned po zápase se tam nastěhují noví obyvatelé.
Pokud nastane požár, postavte poblíž ihned požární stanici a cestou propojte místo s požárem a stanicí. Je to nejefektivnější způsob jak hasit požáry.
Právě stahujete požadovanou hru do vašeho počítače...
Budu moc rád, když danou hru ohodnotíte.
Díky, užívejte si staré hry!
Sim City, neboli Mikropolis je první díl z velké série všech "Sim" her od Maxisu, které není možné žádným způsobem vyhrát a tím dokončit. Hra byla dokončená už roku 1985, ale kvůli problémům s vydavateli ji nebylo možné kromě Commodoru 64 vydat. Vydavatelům se dlouhou dobu nelíbilo, že ve hře není možné vyhrát.
Hra nemá pevně stanovený cíl, z dnešního pohledu by byla označována za sandbox. Cílem je jenom rozšiřovat město a zlepšovat životní úroveň. Životní úroveň ovlivňuje mnoho faktorů. Obyvatelům se obecně nelíbí např. život v blízkosti průmyslových oblastí, nebo zvýšená kriminalita. Spokojenost obyvatel naopak zlepšují objekty jako stadion a park.
Hra obsahuje scénáře, ty mají s notnou dávkou nadsázky stejný terén a podobné rozložení jako jejich slavné předlohy, také mají časovou línii a hrstka z nich také reálné události. Většinou se jedná o výzvu, jako zachránit město před katastrofou a podobně. Katastrof je hned několik druhů. Pro hráčovo narušení klidného budování města občas hra připraví zemětřesení, záplavy, nebo vypustí godzillu.
Grafika hry je 2D a velmi jednoduchá, ale pár detailů se přece jen najde. Auta jezdí po silnicích, na stadionu jsou lidi, katastrofické události ničí přírodu a podobně. Pro bídný vizuál mám ale jeden důvod omluvy - pokud by se zastavěla celá mapa městem, tehdejší počítače by to asi neutáhly.
Hratelnost ze které Maxis těžil další desítky let, prostředí ovlivňuje obyvatele - obyvatele ovlivňují ekonomiku.