Logo Mechwarrior
Mechwarrior
Dynamix Rok vydání: 1989 Velikost: 2.2MB Staženo: 13x OHODNOTIT HRU
Jedna hvězda pro špatnou, pět hvězd pro skvělou hru. Hodnoťte podle Vašeho nejlepšího uvážení. Děkuji za názor!
Aktuálně hra obdržela průměrné hodnocení: nehodnoceno
Dosud hodnotilo 0 uživatelů.
Uživ. hodnocení: žádné DOPLŇKY DO HRY
Pohyb do strany
/
Přidat/ubrat rychlost
Výběr cíle
Akce
Akce všemi zbraněmi
-
Výběr zbraně
Zvolení zbraně
Otočení do strany
Vyrovnat trup
Info o mechovi
Info o nepříteli
Přiblížení
Mapa
Zrušit info okno
Skokové trysky
Pohyb zaměřovače
STÁHNOUT ZDARMA
Mechwarrior je první hrou známé série, která nabídla hráči možnost pilotovat BattleMech z pohledu pilota. Překvapivě však nebyla první v sérii. Tou byla hra BattleTech z roku 1988. Hru vytvořilo studio Dynamix roku 1989 na osobní počítače. Jedná se o trojrozměrnou střílečku v otevřeném světě s prvky simulace.

Příběh se točí kolem osmnáctiletého mechwarriora jménem Gideon Braver Vandenburg. Jeho rodina byla vyvražděna a kalich, dokazující, že je dědicem trůnu zmizel. Gideon je vyhoštěn a musí zmobilizovat válečnou sílu, aby pomstil svoji rodinu. Příběh končí porážkou žoldáků Dark Wing.

V menu hry najdeme několik důležitých prvků. Lze cestovat po mapě a vyjednávat kontrakty v jednotlivých krajích. Podle průběhu jednotlivých úkolů si žoldácká jednotka vytváří reputaci, která může přinést větší a lukrativnější mise. Battlemechy lze kupovat, prodávat, nebo opravovat, popřípadě dokupovat munici. V baru lze najmout mechwarriory s různými dovednostmi. Nakonec je tady samotná bojová simulace. Ty se od sebe odlišují svým typem úkolu od obrany, až po úplné zničení nepřítele. Hráč začíná s poškozeným Jennerem, ale má možnost získat Locusta na rychlejší akce, Battlemastera, nebo Maraudera, kteří jsou velmi odolní. Phoenix Hawk a Shadow Hawk mají například možnost přeskakovat terén a překvapit nepřítele zezadu. Nakonec je tu Rifleman nebo Warhammer, kteří mají největší palebou sílu.

Akce je nejdůležitějším prvkem. Pohybujete se po otevřeném světě ve vektorové grafice, která byla v roce 1989 hodně neobvyklá. Je možné se pohybovat celým robotem, nebo pouze otáčet trupem, zaměřit cíl a přitom pohybovat mířidly všemi směry. Můžeme otevřít mapu, popřípadě zdiagnostikovat stav svého mecha. Škoda, že engine hry běží podle výkonu CPU. V náročnějších scénách má hra tendence zpomalovat, jindy naopak zrychlovat.
Pokročilá vektorová grafika, otevřený svět a díky tomu více možností jak splnit úkol, kombinace RPG, ekonomie a bojové simulace.
Občas neohrabané ovládání, snímková frekvence, podprůměrné audio.
8