Právě stahujete požadovanou hru do vašeho počítače...
Budu moc rád, když danou hru ohodnotíte.
Díky, užívejte si staré hry!
Mechwarrior je první hrou známé série, která nabídla hráči možnost pilotovat BattleMech z pohledu pilota. Překvapivě však nebyla první v sérii. Tou byla hra BattleTech z roku 1988. Hru vytvořilo studio Dynamix roku 1989 na osobní počítače. Jedná se o trojrozměrnou střílečku v otevřeném světě s prvky simulace.
Příběh se točí kolem osmnáctiletého mechwarriora jménem Gideon Braver Vandenburg. Jeho rodina byla vyvražděna a kalich, dokazující, že je dědicem trůnu zmizel. Gideon je vyhoštěn a musí zmobilizovat válečnou sílu, aby pomstil svoji rodinu. Příběh končí porážkou žoldáků Dark Wing.
V menu hry najdeme několik důležitých prvků. Lze cestovat po mapě a vyjednávat kontrakty v jednotlivých krajích. Podle průběhu jednotlivých úkolů si žoldácká jednotka vytváří reputaci, která může přinést větší a lukrativnější mise. Battlemechy lze kupovat, prodávat, nebo opravovat, popřípadě dokupovat munici. V baru lze najmout mechwarriory s různými dovednostmi. Nakonec je tady samotná bojová simulace. Ty se od sebe odlišují svým typem úkolu od obrany, až po úplné zničení nepřítele. Hráč začíná s poškozeným Jennerem, ale má možnost získat Locusta na rychlejší akce, Battlemastera, nebo Maraudera, kteří jsou velmi odolní. Phoenix Hawk a Shadow Hawk mají například možnost přeskakovat terén a překvapit nepřítele zezadu. Nakonec je tu Rifleman nebo Warhammer, kteří mají největší palebou sílu.
Akce je nejdůležitějším prvkem. Pohybujete se po otevřeném světě ve vektorové grafice, která byla v roce 1989 hodně neobvyklá. Je možné se pohybovat celým robotem, nebo pouze otáčet trupem, zaměřit cíl a přitom pohybovat mířidly všemi směry. Můžeme otevřít mapu, popřípadě zdiagnostikovat stav svého mecha. Škoda, že engine hry běží podle výkonu CPU. V náročnějších scénách má hra tendence zpomalovat, jindy naopak zrychlovat.
Pokročilá vektorová grafika, otevřený svět a díky tomu více možností jak splnit úkol, kombinace RPG, ekonomie a bojové simulace.
Občas neohrabané ovládání, snímková frekvence, podprůměrné audio.