Hodně se dá vydělat sbíráním Mana kytek u tornád nad mamutama, hub u vlků, častým vracením do patra -1 hradu (6 zelených diamantů), čarováním a prodáváním lektvaru síly FUL BRO KU u kouzelníka, nebo zabíjením mamutů a prodáváním jejich steaků.
Od začátku hry je přístupná jedna z nejlepších zbraní – Morningstar. Jakmile vyjdete z venkovní lokace, vydejte se do vstupní haly hradu Skullkeep. Odsuňte sloup s ohněm, který je nejblíže dveřím hradu. Ve zdi za ním je dole kámen, který skrývá tlačítko. Po zmáčknutí odhalí ve výklenku u dveří vytouženou zbraň.
Dungeon Master II: Skullkeep je pokračováním legendární krokovací RPG odehrávající se tentokrát nejen v kobkách, ale také ve venkovních lokacích. Vychází již roku 1993, ale počítačový port na systém MS-DOS dorazil až roku 1995. Mimo jiné vychází na Sega CD, Amigu, nebo MacOS.
Jsi Torham, synovec starověkého a moudrého Mylia. Tvůj strýc tě vyslal do světa, abys zachránil svět před invazí zla. Torham musí získat partu spolubojovníků a dostat se do hradu Skullkeep. Někde uvnitř hradu se nachází starý rozbitý stroj, který musíte opravit, abyste mohli otevřít portál do prázdnoty a zaútočit tak na zlo dříve, než vstoupí do našeho světa a začne rozsévat zkázu.
Gameplay je téměř identický, nové prvky jsou spíše evolucí, než revolucí. Nejprve si v podzemí vyberete další tři postavy, jejichž portréty jsou v horní liště obrazovky. Poté se vyšplháte na povrch a pobíháte po čtverečkové mapě čtyřmi směry. Ihned následují první souboje, které probíhají v reálném čase. Takže vlastně všechno při starém. Teď k těm novinkám. Kouzla nezískáváte už jen samotným sbíráním svitků, ale musíte se je naučit tím, že získáte magické předměty a vyvoláte je experimentováním. Další novinkou jsou mapy jednotlivých oblastí. Konečně! Tentokrát lze už předměty i nakupovat u obchodníků. Bohužel tím hra ve výsledku trochu trpí, protože se vytrácí kouzlo z nově nalezeného pokladu.
Dá se říct, že se hra rozděluje na dvě části. První část je taková, jakou ji známe – uvnitř kobek, nebo hradu. Právě v druhé polovině hry, v hradu, je Dungeon Master znatelně lepší. Novinka ve venkovním prostředí je taková nijaká. Jen je potřeba si dávat pozor na blesky. Po technické stránce je hra už poměrně zastaralá. Kolem roku 1995 už většina vývojářů koketovala se 3D a pouze facelift prvního dílu prostě nestačí.
Mapa, vylepšené kouzlení, možnost kupovat si předměty.
Jak graficky, tak hratelně příliš podobné svému předchůdci, nudnější první polovina hry.