Croc 2 je pokračování 3D plošinovky s nejznámějším krokodýlem v hlavní roli. Vyvinula ji společnost Argonaut Software, pod záštitou Fox Interactive roku 1999 na Playstation, poté roku 2000 na Windows a později také na Gameboy Color. To byla však úplně jiná hra.
Děj se odehrává několik měsíců po Legend of the Gobbos. Začíná zajetím profesora Gobba, poté co byl svědkem vzkříšení barona Danteho. Následující den si Croc hraje na pláži a nalézá zprávu v láhvi, ve které krokodýlí odesílatelé hledají své dítě. Croc, jakožto sirotek, vycítil šanci. To ale ještě netušil, že je baron Dante zpět...
Croc je klasická 3D plošinovka z přelomu tisíciletí. Ovládáte pěkně animovanou postavičku krokodýla - můžete skákat, rozbíjet bedny, ručkovat, zabíjet nepřátele svým mrštným výpadem. To všechno v poměrně jednoduchém, pohádkovém, až infantilním světě. Většinu času budete plnit úkoly pro malé Gobby (něco najít, nasbírat,..), ale přijde na řadu i zpestření v podobě závodů na člunech, motokárách, nebo důlních vozících. Dohromady něco přes čtyřicet úrovní. To je slušná porce.
Grafika je na svou dobu spíše průměrná, hlavně při pohledu na okolní svět a nepřátele. Crash Bandicoot vyšel roku 96 a je graficky srovnatelný. Největším problémem je však ovládání v kombinaci se špatnou kamerou. Ta nejde libovolně ovládat, jen se částečně přizpůsobí pohledu hlavní postavy. Hudba je příjemná, nevýrazná, splyne s herním prostředím. Postavy nejsou nadabované, vydávají ze sebe jen nějaké kuňkání. Croc 2 recykluje svého předchůdce a je spíše průměrnou záležitostí. Zmíněný Crash, nebo Rayman 2 jsou určitě lepší volbou.
Spousta úrovní, hra podporuje moderní širokoúhlé rozlišení.