Právě stahujete požadovanou hru do vašeho počítače...
Budu moc rád, když danou hru ohodnotíte.
Díky, užívejte si staré hry!
Roku 1984 vznikla v sovětském svazu hra Tetris od známého ruského inženýra Alexeye Pajitnova. Jen o pět let později vznikl Blockout – trojrozměrné skládání kostiček na bázi Tetrisu. Vyrobila jej polská firma P. Z. Karen Development roku 1989 na Amigu, Atari, Commodore, Segu a MS-DOS.
Herní pole je znázorněno z pohledu seshora dolů. Postupně se objevují průhledné bloky různých tvarů, které hráč musí postupně skládat do již rozehrané plochy. Jednotlivé kostky jdou otáčet ve třech osách. K tomu slouží dohromady šest tlačítek, což bude novým hráčům dělat dlouho problém. K tomu lze samozřejmě blok pozicovat do stran. Po dopadnutí kostky s ní už nelze nijak hýbat, stejně jako v původní herní předloze. Poté se zbarví podle výšky, v které se nachází. Ukazatel výšky zástavby s barevným označením se ukazuje také na levé straně obrazovky.
Cílem je samozřejmě vyplnit prázdné prostory a dosáhnout co nejvyšší skóre. Čím déle hrajete, tím rychleji bloky klesají. Po pátém levelu se hraje bonusová fáze, ve které má hráč třicet sekund na vytvoření co nejvyššího skóre v poli 2x2. Orientace v 3D prostoru je obtížnější, než v 2D předloze, proto je pokládání kostek o něco pomalejší. Hraje se v režimu jednoho nebo dvou hráčů. Flat Fun je klasický Tetris s plochými kostkami, 3-D Mania je kombinace plochých i prostorově tvarovaných kostek a režim Out of Control je přesně takový, jako její název.
Grafika je asi taková, jakou bych si u takové hry představoval. Ovládání je chaotické a s otáčením v osách budete dlouho zápasit. Je otázkou, zda-li by to šlo jinak. Herních režimů je dostatek. Audio je slabé, což jsme u her podobného data zvyklí.
Trojrozměrný Tetris, několik herních módů.
Horší ovládání kvůli otáčení ve třech osách, chybí melodie.