Jestliže pro určitou zbraň dochází munice, ale pro jinou jí máte dost, pak během střelby (LTM) stiskněte zároveň i pravé tlačítko. Pro Afterburner můžete použít munici pro Granades. Tento postup ale nelze použít pro Laser.
Právě stahujete požadovanou hru do vašeho počítače...
Budu moc rád, když danou hru ohodnotíte.
Díky, užívejte si staré hry!
Abuse je 2D hra z bočního pohledu, kde běháte směrovými klávesami a zaměřujete a střílíte myší. Vyvinula ji ne příliš známá společnost Crack dot Com roku 1996. Hra se svým vzezřením mohla inspirovat filmovými Vetřelci a také bývá označována za Dooma v 2D prostředí.
Protagonista hry jménem Nick Vrenna byl neprávem zavřen do vězení, ve kterém zaměstnanci provádějí na vězních lékařské experimenty. Dojde k vězeňské vzpouře a experiment se pokazí. Lidé kromě Nicka, který se zdá být imunní, jsou infikováni látkou zvanou Abuse, která je následně proměňuje v monstra. Nick se později vyzbrojí a probojuje se skrz hordu, aby zabránil katastrofě a probojoval se ven z vězeňského koplexu.
Částečně může Abuse působit jako temnou plošinovku s bočním rolováním. Není to ale úplně pravda, protože se tu neklade důraz na překonávání překážek, ale výhradně na arkádovou akci. Jak už bylo naznačeno v úvodu - klávesnice se používá pro pohyb postavy hráče, zatímco myš k míření a střílení. Nick může dělat pouze základní úkony jako je skákání, šplhání, úkroky dopředu nebo dozadu. Většinu hry bojujete proti různým druhům mutantů, kteří nejraději útočí v obrovských rojích, takže o zběsilou akci rozhodně není nouze. Kromě výrazné akční složky hra obsahuje i jednoduché hádanky, které obvykle zahrnují přepínače nebo tlačítka.
Hra kromě singleplayeru obsahovala i multiplayer. Síťové rozhraní fungovalo prostřednictvím IPX/SPX. Grafika hry ničím extra nepřekvapí. Dvourozměrná akční hra z bočního pohledu dokáže zaujmout asi jen velkým množstvím pohybujících se nepřátel na obrazovce. Aby na to dosahoval výkon enginu, hra umožňuje vypínat objekty, které nejsou v dosahu herního okna. To znamená, že hráč a ani nepřítel, i když střílí zbraní s "nekonečným dostřelem" nikdy nezasáhne cíl v delší vzdálenosti od kraje obrazovky.
Nenáročná zběsilá akce, jednoduché ovládání, možnost taktizovat.