Wacky Wheels
Beavis Soft
1994
1,6MB

Tak jako si ID Software žili svůj sen s Mariem na osobních počítačích v podobě Commander Keena, tak Andy Edwardson a Shaun Gadalla snili o Super Mario Kart na stejné platformě. Firma chtěla projekt zafinancovat od společnosti Copysoft, ti odmítli a ještě před vydáním Wacky Wheels vydávají podezřele podobnou hru s názvem Skunny Kart. Inu, název společnosti asi vypovídá o všem.

Ale nalejme si čistého vína. Zrovna Wacky Wheels si ohledně kopírování nemá na co stěžovat, protože samo o sobě je věrnou kopií právě zmíněných Super Mario Kart ze SNESu. Rozdíl je v tom, že tady hrajete za zvířata ze ZOO, jako například pandu, slona nebo tygra.

Během závodění mohou hráči sbírat ježky, bomby a další předměty, které lze následně použít ke zpomalení protivníků. K tomu slouží například ohnivá střela, bomba nebo olejová skvrna. Hru lze hrát v singleplayeru, nebo v režimu více hráčů ve splitscreenu a nebo po modemu. V multiplayeru mohou hráči závodit proti sobě, nebo bojovat ve speciálních arénách, kde jediným účelem je zasáhnout soupeře určitým počtem ježků. Režim Wacky shoot-out je podobný klasickému režimu deathmatch ze stříleček jako Doom, nebo Battle Mode hry Super Mario Kart.

Grafika je skoro jako přes kopírák z již několikrát zmíněné o dva roky starší hry. Takže není moc co vytknout. V roce 2016 byla vydána předělávka Wacky Wheels HD. Později však byla z obchodů stažena.
Splitscreen pro dva hráče, kopie Mario Kart se všemi klady i zápory, roztomilá grafika. Málo power-upů, Mario Kart se všemi klady i zápory.