Test Drive 2: The Duel
Accolade
1989
841kB

Sérii Test Drive asi většině příznivců adrenalinového závodění netřeba představovat. Jedná se o automobilové závody, které jsou svým druhým dílem dále vylepšovány mimo už zavedený závod na čas i závodem se soupeřem. Další značné vylepšení je v oblasti různorodosti lokací.

Na začátku si hráč vybere vůz a úroveň obtížnosti, tedy jestli bude používat manuální nebo automatickou převodovku. Závody probíhají většinou na několikaproudové dálnici za plného provozu včetně policie. Cílem je dojet v co nejkratším čase na čerpací stanici. Zastavení na benzínce není povinné, ale hrozí pak vyčerpání paliva v nádrži a tím i ztráta auta (života). Hráč začíná hru s pěti životy, z nichž jeden ztratí pokaždé, když do něčeho nabourá. Tím nejen že přijde o život, ale i třicet sekund k celkovému času. Lze získat i bonusový život za dokonření úrovně bez havarování a vyčerpání všeho benzínu v autě. Hráč může auto přehřát i zničit, náraz do policejního vozu hru ukončí bez ohledu na zbylé životy.

Policejní vozy jsou v každé úrovni. Pokud řidič jede rychleji, než je povolená rychlost, policie jej bude pronásledovat. Pokud se policejnímu vozu podaří předjet hráčovo auto, je hráč nucen zastavit a obdrží pokutu. Nestojí ho to život, ale drahocenný čas. Policejním honičkám je možné se vyhnout tak, že pomocí radaru hráč těsně před hlídkou zpomalí a projede předepsanou rychlostí.

Ve hře jsou v nabídce pouze dvě vozidla - Porsche 959 a Ferrari F40. Hrá má na svou dobu moc povedený vizuál. Grafika trati je dostatečně rozmanitá a dokáže svými lokalitami na některých místech zaujmout. Jedete podél skály, lesem, kolem jezera, do kopců, nebo třeba přes mosty. Tomu všemu dopomáhá ještě poměrně hustý silniční provoz, takže trať nepůsobí ani trochu prázdně.
Fantastická grafika, rozmanité lokace, policie a provoz na silnicích. Na výběr pouze dva vozy, chybí multiplayer nebo nějaký šampionát.